Malou

Malou

zondag 23 december 2012

naaizzz

twee jaar ben ik ondertussen bezig met naaien, maar onlangs is alles een beetje in een aangename stroomversnelling geraakt. vorig jaar in de naailes ging het zo vreselijk traag, secuur en onderwijzend aan toe dat de goesting verdween als sneeuw onder de zon. maar 2012 was een keerpunt. ik ontdekte de maakdagen van mamasha, het enthousiasme was overdraaglijk voor een collega-vriendin waardoor we samen de ene naaiclub na de andere, na naaiworkshop afschuimden. er rolde al heel wat moois van onder mijn machine, instant geluk. instant happiness.

We ♥ Charlie




en last but not least, de jacob. bloed, zweet en net geen tranen. maar het is af, en het zal toch eventjes duren eer ik me er opnieuw aan waag. eerst een beetje genieten van dit exemplaar, van zodra de dochters benen lang genoeg zijn tenminste.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten