Malou

Malou

vrijdag 20 januari 2017

Ieniemienieminiemoes, I want new shoes



foto van facebookpagina Beau10 (credits Barbara Decré)



Eind januari, hét ideale moment om nog een paar (of twee) schoenen te scoren met een mooie korting. Enkele jaren geleden ontdekte ik Beau10, een piepklein winkeltje in Lochristi. Lily Lou heeft heel smalle voetjes en toen ze nog ieniemienie was, waren wij aangewezen op iemand die goed kindervoetjes kon opmeten. Voor mij geen voetenmachine-meters-van-grote-ketens, geef mij maar de persoonlijke aanpak. Niet onbelangrijk, haal eens het zooltje uit de schoen, laat je kindje rechtstaan erop en kijk hoeveel ruimte de teentjes nog over hebben. Dat kan je thuis alvast eens doen. Voor ik vertrok stuurde ik een facebookberichtje met de vraag of er nog schoentjes in korting waren, en kreeg ik vrijwel meteen een positief antwoord.

En zo kwamen wij thuis met 2 paar nieuwe laarsjes + 2 supercontente meisjes, want wat is er nu leuker dan nieuwe schoenen krijgen?
Juist, schoenen kopen aan de helft van de prijs. #gocheckitout








2 opmerkingen:

  1. Inderdaad een superlieve dame bij Beau10! Een trip vanuit Leuven zeker waard! Spijtig dat het zo ver is ( of gelukkig voor mijn portemonnee) of ik zou er veel vaker staan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad & amai, zelfs gekend tot in Leuven!

    BeantwoordenVerwijderen