Malou

Malou

zaterdag 1 april 2017

Last minute paasmandje







Lily Lou's paasmandje had de fietskar-tocht van school naar huis niet overleefd. Ze zat al dagen te zeuren om een nieuw paasmandje te maken. Ik zag mij echt niet beginnen aan een knutselavontuur met papier maché, gelukkig is er altijd mijn goede vriend Pinterest. We - lees ik - zocht iets dat snel klaar zou zijn. Schieten de knutselkriebels al door je handen of heb je ook een last minute oplossing nodig? Dan is dit de oplossing. Ik gebruikte stevig wit papier van 200 gr, verder heb je enkel een zwarte, roze stift, wat plakband en een nietjesmachine nodig. Op 10 minuutjes fix je dit cutie paasmandje. De lange blauwe papiersnippers recycleerden we van het kapotte paasmandje, dit geeft het mandje wat extra vulling en is een leuk extraatje. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten