Malou

Malou

donderdag 8 september 2016

3, 2, 1, GO, and stop

Neen, ik stop nog niet met deze blog. Alhoewel ik wel een reminder of een schop onder m'n ... kan gebruiken soms. Ideeën genoeg, het is alleen de uit/afwerking waar ik nog aan moet werken.

Intussen zijn onze meisjes goed gestart op school, Lucy gaat bij topjuf Lynn en te zien aan hoe ze een jongetje van haar klas al een duw gaf (want hij had haar pijn gedaan, zei ze), zal ze zich niet snel laten doen. Ook Lily Lou startte met veel enthousiasme in het eerste leerjaar en bracht meteen een hele papierwinkel mee om in orde te brengen door, guess who, de mama inderdaad.
Het was al snel uit met de leute, want dinsdag werd ze ziek en bleef de afgelopen dagen thuis om te rusten... vandaag is ze, met een klein hartje en een buikje dat nog een beetje pijn doet, terug naar school. Fingers crossed dat die bacteriën onze meisjes niet meer aanvallen!

Om allemaal terug in ritme te geraken en overzicht te behouden van onze to do's en waar we aan willen werken, ging ik te raden bij Pinterest, en stootte ik op deze handige juffrouw Corey.
Ik printte alvast enkele "Weekly's" uit, and I'll give it a try...




Geen opmerkingen:

Een reactie posten