Malou

Malou

maandag 26 september 2016

Tips from the internet

Op de website van Goed Gevoel verscheen een artikel "Zo leer je je kind snel veters knopen"
Zelf veters knopen blijkt voor heel wat kleuters een hachelijke onderneming. De Amerikaanse Kirsten Johnson vond echter een makkelijk trucje, waardoor elk kind in geen tijd leert om zijn of haar veters te knopen.

Wij deden de proef op de som, ik toonde het filmpje aan Lily Lou (5 jaar en 9 maanden). Net geen kleuter meer, maar haar veters knopen, dat kan ze dus binnenkort zeker zelf!

En dus ging ik aan de slag. Mijn enthousiasme moest ik direct wat temperen, want zoals bij veel nieuwe dingen, zal het hier ook zijn tijd nodig hebben eer ons meisje ermee weg zal zijn.
Geduld, het is een goede deugd! Het ging niet zo vlot als verhoopt, maar als we dit regelmatig oefenen, hoop ik hier binnenkort een succesvolle update te mogen geven...







Geen opmerkingen:

Een reactie posten