Malou

Malou

maandag 14 november 2016

Eva Lovely Mouton sTOFjes+ strijkapplicaties (+ oooh ooooh update)

Enkele maanden geleden bracht Eva Mouton - één van mijn favoriete illustratrices - deze stofjes uit. Ze doet dit telkens in een beperkte oplage dus je bent er best snel bij. Momenteel heeft ze haar eigenste 'kerstlijn' uitgebracht... Persoonlijk verkeer ik nog in een winter-ontkenningsfase en schoot ik met mijn zomerstofjes vandaag eindelijk in actie. 

*** update: Eva doet ook van Home Sales op 26 en 27 november, gewoon bij haar thuis. Ik ging er vorig jaar naartoe en zet het dit jaar ook zeker in mijn agenda. Meer info kan je hier vinden! Op 17 en 18 december doet ze ook nog eens haar winkeltje open! ***



Het patroon 'Toucan' uit Ottobre 1/2015


// naaitip: plak op je patroon een stofrestje. De stof zegt je later veel meer dan de naam van het patroon //



Driekwartsmouwtjes worden misschien wat moeilijk tijdens de winter, maar we hopen dus op een snelle lente!



////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// 



Naast de stofjes, heeft ze onder meer in haar shop haar eigen superleuke strijkapplicaties. Menige babyromper heb ik reeds opgeleukt met haar beestjes, tot groot jolijt van de versche mama's.
Maar evengoed t-shirtjes van mijn meisjes pimp ik op die manier. Basic t-shirts kan je vinden bij Hema


 // Duidelijke uitleg op de achterkant //





Hopsa! Bandwerk is fun. Weer een reeks t-shirtjes klaar voor mijn meisjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten