Malou

Malou

zaterdag 26 november 2016

Sintgerinkel


Enkele dagen geleden ontdekte ik deze app waarbij de Sint je kan opbellen. Ik vond het idee wel grappig en was wel benieuwd wat mijn meisjes ervan zouden vinden. Ik had nooit gedacht dat ze er zouden mee weg zijn, maar ze zijn er echt van overtuigd dat HIJ het was. Een paar uur later in de auto begon Lily Lou wel te twijfelen aan zijn echtheid. Maar toen ik haar de vraag terugstelde, wat zij ervan dacht, was ze opnieuw overtuigd dat hij het echt was. 

De app is gratis, je kan de leeftijd, geslacht, waar het van houdt en de reden waarom de Sint jouw kind belt, zelf kiezen. Positief ook is dat telefoontjes en SMSjes van en naar de Sint 100% gratis zijn. 
Deze geweldige app kan je in de App store hier of voor Androïders hier downloaden.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten