Malou

Malou

vrijdag 4 november 2016

Kijk eens naar het vogeltje...











Vorige week trokken we met fotografe Kim naar de Bourgoyen in Mariakerke voor onze jaarlijkse fotoshoot. De afgelopen jaren gingen we bij Mieke van de Klikmobiel, maar een mens wilt zo nu en dan wel eens iets anders. Initieel gingen we een jaartje overslaan, maar dan kwam de kerstpromotie van Kim voorbijwandelen, en toen besloten we toch maar geen gaatje in ons fotorepertoire te laten en ervoor te gaan. De jaarlijkse traditie zorgt intussen ook voor jaarlijkse fotocadeautjes. Wat het precies wordt, dat ga ik nog niet verklappen,

MAAR....Hoe kies je uit een serie van 200 foto's nu 8 foto's? Er wacht ons nog een aartsmoeilijke opdracht de komende weken.

* dit zijn wellicht foto's die het niet gaan worden, vandaar dat ik deze al prijsgeef...

* over de shoot: Lucy had wat tijd nodig om te wennen, gelukkig beschikt Kim over een engelengeduld en maakt ze ook van de 'wachtmomentjes' schitterende foto's. Ik had ook wat schrik dat mijn meisjes hun winterjas niet zouden willen uitdoen. Bijna had ik voor een (veilige) studioshoot gekozen, maar Kim overtuigde me met voorbeeldfotootjes die ze recent had genomen van een ander kindje. Het bleek uiteindelijk zacht herfstweer te zijn, dus zeker de moeite waard!  Dankjewel Kim!

* 2 tips voor als je op shoot gaat: neem zakdoekjes mee voor snottebellen, dat staat écht niet op foto's. (en dan moet je je trui niet gebruiken) Voorzie één reserveoutfit dat je makkelijk en snel kan aandoen. Zo heb je een ruimer aanbod van foto's.

* Welke cadeautjes kan je hiermee maken? Kim heeft op haar webshop verschillende mogelijkheden van fotoprints, fotoboeken, houtblokken... wat ik precies ermee ga doen hou ik nog even geheim. I'll keep you posted...



2 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha zo leuk ! ik kom deze nu tegen:D .. Dankjewel Eva !

    En die snotjes kan ik heel makkelijk wegwerken ! :D ..

    Misschien moet ik er zelf eens aan denken standaard zakboekjes bij te houden op locatie . :D

    groetjes , kim!

    BeantwoordenVerwijderen