Malou

Malou

dinsdag 6 december 2016

DIY Kerstboom, of hoe een boom niet altijd een boom hoeft te zijn


Sint buiten, kerstboom binnen. Zo lijkt het wel als je je facebookvrienden en instagrammies mag geloven. Persoonlijk ben ik niet zo aan een grote boom, maar mijn meisjes vinden het wel gezellig. Waar moeten de cadeautjes anders onder liggen? 

Jarenlang heb ik het mini (nep)boompje dat tijdens mijn studententijd op mijn kot stond, hier thuis uitgestald. Met daarbij telkens fier de boodschap: "voilà, we hebben een kerstboom". 
Enkele jaren geleden, toen ik in een creatieve bui was, heb ik eens met washi tape een kerstboom gefaked op de muur. Typ maar eens in google afbeeldingen 'kerstboom washi tape', en je krijgt direct heel wat inspiratie. Als je daar je zin nog niet gevonden hebt, zal pinterest je wel op ideeën brengen. 



* een foto ontbreekt, maar bovenstaande kerstboom komt dicht in de buurt van mijn kerstboom een 3tal jaar geleden. 

Ik geef jullie nog enkele ideetjes mee, 







Zelf zag ik onderstaande afbeelding verschijnen via facebook. Geen washi tape hier, het is metalig.  
Je kan er je kerstkaartjes in hangen, maar gezien wij leven in het post-kerstkaartjestijdperk, kan je die gerust ook voor andere kerstbestemmingen gebruiken. Ik vond dit exemplaar bij Action, en kocht er een slinger LED lichtjes (40 lichtjes leek mij genoeg) bij voor samen minder dan 5 euro! Je hebt er ook de zilvergrijze variant van, ik vond de zwarte mooier. Goedkoopste kerstboom ever, I guess.  







 Dik geslaagd voor sfeer & gezelligheid ! #waarblijvendiepakjes


Geen opmerkingen:

Een reactie posten