Malou

Malou

donderdag 8 december 2016

My personal Davy #topcoach







* foto's komen van Sevenfit website, dit ben ik niet ;-)





* bedampte bril na Watersportbaanloopje, fier op de prestatie! en te bedenken dat ik een hekel had aan lopen tot enkele jaren geleden...





Wekelijks probeer ik 2 keer, in een heel goede week 3 keer, te gaan sporten. Dat zijn prioriteiten stellen, keuzes maken en vooral: inplannen in je agenda. Agenda's worden al eens gedwarsboomd door zieke kindjes, werkvergaderingen, avondlessen, ... ik heb ook nog niet de sleutel tot succes. Het enige wat helpt is om agenda's te bekijken, te plannen en afspraken vast te leggen.  Een flexibele coach helpt hier wel bij!

Eind januari zal het 5 jaar zijn dat ik wekelijks train bij Davy. Hij baat in Vinderhoute de fitness Switch Medifun uit, heel kleinschalig maar dat is net hun troef. Ik had reeds verschillende sport - en fitnessabonnementen versleten bij verschillende sportcentra in Gent, steeds met wisselend maar vooral aflopend succes in the end. 
Hoe cliché, maar tot ik dus bij Davy terecht kwam. Op aanraden van mijn lief, die zei "ga eens kijken, dat gaat iets voor jou zijn". Hartjes voor liefjes die je zo goed kennen, want het bleek wel de formule te zijn die werkt voor mij. Een personal coach is niet meer uitsluitend voor de celebs of de upper class, er bestaan wel degelijk betaalbare formules. 

Ik zeg vaak al lachend dat trainen bij Davy mijn uurtje therapie is in de week. Tijdens het sporten kletsen we wat af, ventileren we eens, laten we eens letterlijk en figuurlijk stoom af. Ik durf te mogen zeggen dat dit ook wederzijds is, wat hij heeft meegemaakt de afgelopen jaren - de downs maar zeker ook de ups - heb ik van dichtbij meegemaakt tijdens mijn trainingsuren. Ik hou zo hard vast aan dit uurtje, het is een bepalende factor voor mijn intern geluk.

Maar bovenal is Davy er de afgelopen jaren in geslaagd om mij graag en met plezier te doen sporten! Ik heb dankzij hem verschillende fysieke grenzen verlegd. Davy is naast mijn personal coach ook gewoon mijn maat, waarmee ik kan lachen & zeveren. Hartjes voor mijn topcoach!

 Enkele jaren geleden begon hij met het lopen voor het goede doel, onder de noemer van Move to Serve. Dit jaar liep hij de marathon van Berlijn en Valencia, en zette hij daar een fantastische tijd neer. Ik wil hem via deze weg nogmaals een dikke proficiat wensen, topcoach for the win!











Geen opmerkingen:

Een reactie posten