Malou

Malou

maandag 26 december 2016

Een knutselcadeau om van te smullen



Zoals ik eerder al schreef, ben ik zeker alles behalve een crea-mama. Af en toe laat ik de innerlijke kinderjuf in mij eens los. Omdat zij er plezier aan beleven. Eerlijk, voor mij mag het allemaal niet te lang duren. Kwartiertje (max. 30 min) knutselen it is! Zoals voor dit last-minute cadeautje. 

Je koopt een relatief neutrale koekjesdoos en je trekt er de stickers af. Ons laatste bezoek aan Flying Tiger leverde ons hartjes - en bloemetjesstickertjes op. Ook bij Hema vind je veel & goedkoop knutselgerief. De fotootjes komen van Polabora, een Gents bedrijf dat je foto's snel en mooi print op retro polaroid formaat. De grootte, kleur en al de rest kan je nog kiezen. Maar terug naar de doos! Ik liet mijn meisjes een kwartiertje hierop los, ik deed zelf behoorlijk weinig want het was HUN cadeau. Tenzij tussenkomen bij een occasioneel dispuut(je). Zeldzaam, ahum. 

De meisjes waren blij met hun knutselmoment en ook de ontvanger van het cadeautje was verrast ;-). 

















Geen opmerkingen:

Een reactie posten