Malou

Malou

maandag 12 december 2016

Ideetjes voor onder de boom/lichtjes



Mijn meisjes verjaren vrij kort na elkaar - september & november - en niet snel daarna kwam de Sint langs bij ons & bij de grootouders. Ze zijn dus zeker en vast voldoende in de watten gelegd op vlak van speelgoed en ook voor de winter zitten ze er warmpjes in wat hun kledij betreft.

Ze hebben alles wat ze nodig hebben, en toch lonkt die kerstboom voor hen. "Wanneer komen er pakjes onder? En zit er ook iets voor ons bij?". Om hen niet helemaal teleur te stellen, bestelde ik bij Happy Hippo (een webshop bij ons in de buurt, met uitstekende service) voor elk een nachtlampje van A Little Lovely Company. De lampjes zijn licht, niet duur, en de meisjes houden ervan te schijnen met de lampjes tijdens ons voorleesmoment in bed voor het slapengaan. Ik liet de pakjes inpakken en vroeg hen de naam van de meisjes erop te schrijven, zo heb je direct een mooi ingepakt pakje voor onder de boom.

Nog ideetjes...


De muziekdoosjes van Djeco

De dekbedovertrekken van Snurk

Puzzels van Crocodile Creek

De populaire lightboxen van a Little Lovely Company

...











En nog veel meer, als je nog op zoek bent naar dat allerlaatste kleine (of grote) kerstcadeautje voor onder de boom/lichtjes. Snel geleverd en vanaf 40€ is er gratis verzending.


* Dit is geen gesponsord blogbericht, ik blog over dingen die ik leuk vind en graag vrijblijvend deel *


Geen opmerkingen:

Een reactie posten