Malou

Malou

vrijdag 30 december 2016

Maak je eigen eindejaarsvragen (en antwoorden)









Sinds 2005 hou ik mijn persoonlijke eindejaarsvraagjes bij. Eenvoudig, in een word document. Eens ingevuld, mail ik het nog eens naar mezelf zodat ik het jaar erop snel kan terugvinden in mijn overvolle mailbox maar mét handige zoekfunctie.  Dit zijn de vraagjes, gebaseerd op de Humo eindejaarsvraagjes.

Wat is u het meest bijgebleven dit jaar?

Opvallendste gebeurtenis

Wat is het beste en slechtste tv/radioprogramma/optreden?

Wat is het beste boek/cd dat u gelezen/ beluisterd heeft?

Wat wenst u anderen toe voor volgend jaar?


Je maakt dit gemakkelijk zelf, het enige wat je moet doen is consequent elk jaar je eigen vragen beantwoorden. Ik plak er ook altijd een foto van dat jaar bij, da's leuk voor later ;-)




Een kleine inkijk in mijn antwoorden van dit jaar:



Wat is u het meest bijgebleven dit jaar? Opvallendste gebeurtenis

Wat is het beste en slechtste tv/radio programma/ optreden/?

Wat is het beste boek/ cd dat u gelezen/ beluisterd heeft?

Wat wenst u anderen toe voor volgend jaar?


In de wereld: De aanslagen in Brussel & Zaventem. Trump wordt verkozen als president van de VS. 
In onze wereld: Lucy is een echt kleutermeisje geworden, met echte vriendinnetjes. Lily Lou startte in het eerste leerjaar, intensief zowel voor haar als voor ons. Ze kan (bijna) zwemmen, zoals een dolfijn. Quality time met lief & vriendinnen wordt steeds beter ingepland, jeuj!

Beste tv: Sorry voor Alles, Callboys, De Mol (zowel op vier als op Ned1)
The return of Temptation Island: lachen, gieren en brullen.
Beste radio: Linde op StuBru. Geweldige filmpjes. Music for Life, zoveel warmte!
Beste concert/ festival: Deep in the Woods. Bazart tijdens Music for Life.
Beste boek: Het meisje op de trein
Beste cd: Bazart
Ik vind mijn wens van vorig jaar nog steeds erg toepasselijk: worry less & love more. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten